Osud...

14.02.2013 19:32
Trošku zdeformovaná báseň... No snažila jsem ji udělat do soutěže na SMS2 a pak jsem usoudila, že nemám nejmenší šanci... Však posuďte sami :D
Slova, která se v básni musela objevit:
  • život
  • minulost
  • přítomnost
  • budoucnost
  • smrt

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 Život jsi mi dal,
a já Ti za to děkuji.
Také víru jít dál,
tajemnou budoucností.
 
Občas donutíš mě padnout na kolena,
a trápit se zbytečně.
Já pak zašiji se do kouta, kde tichá, jak pěna,
peru se s myšlenkami.
 
Pak najednou už je to minulost.
Opět veselé písně si pěji.
V mém životě se objevuje radost,
snad ani nevnímám tahy přítomnosti.
 
Jednou tento kolotoč skončí,
na řadu přijde zákeřná zkouška.
Já opustím své tělo a naposled pohlédnu do očí
mých věrných přátel.
 
Když předejdu před onu bránu,
je mi to jasné - pohltila mě smrt.
Všechny mé starosti uletěly k pánu
a já již znám tvé jméno.
 
...OSUDE, děkuji za všechny nástrahy a i za pomoc, kterou jsi mi nabídnul. Nakonec osvobodil jsi mne od všeho zlého a já jsem Ti za to věrná...